• 35+ competitie Smitshoek

• Is het hele veld te groot voor jou geworden, maar wil je toch een balletje blijven trappen dan is de 35+ competitie bij Smitshoek misschien iets voor jou. Om de week wordt er in het seizoen op donderdagavond een wedstrijd gespeeld in deze interne competitie. De wedstrijden starten om 20:45uur en er wordt 2 keer 30 minuten gespeeld op een half veld (meestal gras, soms kunstgras). Er wordt 8 tegen 8 (of bij gebrek aan wissels 7 tegen 7) gespeeld zonder scheidsrechter waarbij de regels van het zaalvoetbal van toepassing zijn.

Momenteel zijn er 7 teams actief, en de teams bestaan meestal uit een mix van spelers die op redelijk niveau hebben gespeeld met spelers die het recreatieve niveau (nog) niet zijn ontgroeid.

In het veld kan het er fel aan toe gaan, maar na afloop is het vooral gezelligheid troef in de geheel vernieuwde kantine van Smithoek. Onder het genot van een hapje en een drankje worden de wedstrijden geëvalueerd, de winst gevierd, het verlies goed gepraat of wordt er over minder belangrijkere dingen gesproken.

Heb je ook zin om weer een balletje te trappen of ben je ergens anders actief maar krijg je op de zaterdag geen voltallig team meer op de been kom het dan bij Smitshoek proberen. Als je mee wilt doen moet je wel lid zijn van de VV Smitshoek, maar voor deze competitie geldt een gereduceerd tarief. Voor dit tarief mag je dan ook elke week op dinsdagavond om 20:15uur trainen.