• Aanmelden voor kantinewerk

• Bardiensten draaien op vv Smitshoek

Ben je nog geen lid van vv Smisthoek en wil je, je aanmelden voor het draaien van de verplichte vrijwilligersuren of voor (incidentele of structurele) bar- en/of keukendiensten? Daar zijn we hartstikke blij mee! Stuur een aanmeldingsformulier naar ledenadministratie@vvsmitshoek.nl en we zorgen dat jouw aanmelding zo snel als mogelijk wordt opgepakt en verwerkt. Wanneer u lid bent kunt u via de voetbal.nl app jezelf inplannen.

Wanneer je vragen en/of opmerkingen hebt, mag je mailen naar vrijwilligersvvsmitshoek@gmail.com

• Aanmelden kantine en/of keukendiensten

• VOETBAL.NL APP

Sinds Januari 2022 werken we binnen onze vereniging met de voetbal.nl app vrijwilligersmodule. In de app kan je naast het speelprogramma en nieuws over de vereniging ook de ingedeelde vrijwilligerstaken vinden. Iedereen die zich heeft aangemeld bij de app kan zich inschrijven voor vrijwilligerstaken. met de app voor de bardiensten. Het aanmelden bij de app dien je te doen met het e-mail adres wat je hebt doorgegeven aan de vereniging bij het aanmelden. Weet je niet meer welk e-mail adres dit is of wilt u dit veranderen stuur dan een bericht aan ledenadministratie@vvsmitshoek.nl.

Hieronder kort hoe het werkt:

Als lid van vv Smitshoek

• Log in op voetbal.nl app.
    • Klik op vrijwilligerstaken.
    • Vink bij voorkeurstaken aan welke taak je zou willen doen.
    • Vink bij beschikbaarheid de dagen aan.
    • Ga nu naar programma en daar zie je de bardiensten staan die bij jouw voorkeuren en beschikbaarheid passen.
    • Klik op de bardienst die je zou willen draaien en druk op de + om jezelf aan te melden.

Nog geen lid van Smitshoek

Bent u zelf geen lid maar bijv. ouder van, kan u zich aanmelden als verenigingslid door dit formulier te mailen naar ledenadministratie@vvsmitshoek.nl en neem dezelfde stappen als hierboven omschreven.

Wilt u alleen uren draaien voor uw vrijwilligersbijdrage terug te verdienen mail dan naar vrijwilligersvvsmitshoek@gmail.com kijk welke bardienst er open staat en geef door welke uw voorkeur heeft.

We hebben u nodig!

Voetbal.nl app - Privacy en koppeling met vereniging - YouTube

Hieronder vind je een filmpje waarin het een en ander wordt uitgelegd over het gebruik van de app en hoe je je kunt aanmelden voor vrijwilligerstaken. Mocht je vragen hebben over het gebruik van de app stuur dan een bericht aan vrijwilligersvvsmitshoek@gmail.com.

Club Vrijwilligers def - YouTube