• Acties voor kantine metamorfose

• Op de bijzondere ledenvergadering van 25 april jl. is het besluit genomen om aankomende zomer de kantine een ware metamorfose te geven. Dit betekent dat er in de weken direct na de familiedag, flink gewerkt gaat worden om voor het nieuwe seizoen de huiskamer van ons allen klaar te hebben, en los van alle werkzaamheden is er ook nog het nodige te doen op het financiele vlak. Want er is voor de mooiste invulling die we willen creeren nog wel wat geld nodig, geld wat we met elkaar bij elkaar willen gaan brengen en we op verschillende manieren zullen gaan doen.

De komende weken zullen we dan ook diverse acties gaan starten  om dat laatste stuk financieen bij elkaar te brengen, waaronder de volgende acties:

• Crowdfunding actie, zodat ieder lid, familie-lid, kennissen, vrienden, bezoekers, sponsoren, businessclubleden, etc een bijdrage kan doen. Elk bedrag is welkom hierin. whydonate smitshoek kantine
    • Sponsorloop voor jeugd-teams, op 15 juni 2019 zullen wij een sponsorloop organiseren waarbij onze jeugdleden op deze manier een bijdrage kunnen leveren. Het team wat het meeste opbrengt verdiend ook nog een leuk teams-uitje.
    • Sponsor/businessclub actie, eenieder kan een stuk van de kantine adopteren, denk hierbij aan een tafel, stoel, barkruk ed.
    • Grote mannen-team-actie. Op zaterdag 15 juni op de familiedag, is er een actie waar alle Smitshoek-teams vanaf de B aan deel zullen nemen, om met elkaar te strijden voor de titel wie is het sterkste team van Smitshoek
    • Ladies night, als in september de kantine klaar is zullen een aantal enthousiaste dames een ladies-night organiseren in de nieuwe huiskamer.
    • Veiling, op vrijdag 14 juni, tijdens het Mideko-bedrijventoernooi, zullen wij nog een aantal prachtige items gaan veilen.
    Kortom er worden diverse mooie acties gehouden worden waarbij iedereen, van klein tot groot, van jong tot oud haar of zijn bijdrage doen.
  • Laten we met zijn allen dat laatste financiele stuk invullen en zo zorgen dat de kantine onze nieuwe huiskamer zal worden als deze in Augustus klaar is.

Binnenkort meer !

Ps wilt u ons helpen bij een van deze acties, laat het ons dan weten en stuur een email naar marcel.van.den.eijnden@vvsmitshoek.nl of margot.goud@live.nl