• Activiteiten Supportersclub hervat.

• Na een periode van allerlei Corona-leed, lijkt het er toch op dat we langzaamaan weer op weg gaan naar een normale samenleving.

Met het afschalen van de Coronamaatregelen is er ook weer ruimte voor de activiteiten van de Supportersclub. We hebben immers nog wel wat in te halen. Daarom staat de nieuwe activiteiten kalender van de Supportersclub weer op site.

Er staat weer van alles te gebeuren, zo zijn er weer klaverjasavonden, bingo en de pubquiz.

Het slotakkoord van het seizoen staat gepland op zaterdag 25 juni, dan zullen we het seizoen spetterend afsluiten met de traditionele Familiedag!

De eerst volgende activiteiten staan al gepland voor komend weekend (26 feb), er is weer een “Pupil van de Week” en ook zal de “Forza Smitshoek” het 1e elftal gaan aanmoedigen!

Bekijk de kalender goed, zodat u bij de activiteiten waar u graag aan mee doet, aanwezig kan zijn.

Tot snel,

Bestuur Supportersclub