• Algemene Ledenvergadering VV Smitshoek d.d. 11 december 2019

• Op woensdag 11 december 2019 vond onze Algemene Ledenvergadering plaats.
    31 leden namen de moeite deze vergadering bij te wonen. Voorzitter Simon Kelder loodste de vergadering vlot door de agendapunten. Penningmeester John van Neuren gaf een uitgebreide toelichting bij de jaarcijfers van het seizoen 2018-2019 en de begroting voor het seizoen 2019-2020. Hieruit kan worden geconcludeerd dat de financiële situatie van de vereniging dik in orde is. Ook is nog een oproep gedaan door bestuurslid Marcel v.d. Eijnden aan commerciële talenten die zich willen inzetten voor de vereniging.
    Uiteraard is ook een aantal mensen in het zonnetje gezet. Hans de Kievit is gekozen tot vrijwilliger van het jaar, Theo de Jong is benoemd tot erelid en Piet van Langevelde is benoemd tot lid van verdienste. De heren ontvingen uit handen van de voorzitter de bloemen en bijbehorende speldjes/standaard (zie foto’s).
    Na de vergadering werd er afgesloten met een drankje in onze huiskamer.
    Zoals toegezegd in de vergadering is hierbij gesloten het jaarverslag van het seizoen 2018-2019.

Jaarverslag 2018-2019