• Businessclub VV Smitshoek

• Elke ondernemer zal zich de vraag stellen of het loont om lid te worden van een Businessclub. Wat ons betreft een terechte vraag die bij de Businessclub VV Smitshoek met ja kan worden beantwoord. In deze informatie leest u waarom.

Netwerken

De VV Smitshoek is uitgegroeid tot het kloppende sociale hart van Carnisselande. Inmiddels heeft de club meer dan 1250 leden en zal dit ledenaantal de komende jaren blijven doorgroeien. Een ambitieuze voetbalvereniging met zo’n grote achterban verdient de ondersteuning van een Businessclub, en zo  is deze Businessclub opgericht in oktober 2003. De Businessclub VV Smitshoek biedt u de gelegenheid om nieuwe kennis(sen) op te doen in een ongedwongen sfeer. Niets is zo stimulerend als een ontmoeting met een collega-ondernemer, die voor dezelfde vragen en beslissingen staat als u. Elk seizoen organiseert de Businessclub VV Smitshoek een aantal gezamenlijke activiteiten, waarbij U de basis kunt leggen voor vruchtbare en hopelijk blijvende contacten. Ondernemen is een kwestie van gunnen, kunnen en kennen. De Businessclub heeft momenteel iets minder dan 100 leden die elkaar kunnen ontmoeten bij deze actieve club.

Activiteiten

Netwerken en ontspanning staan hoog in het vaandel bij de Businessclub van de VV Smitshoek. Al sinds de oprichting worden er vele leerzame en ontspannende activiteiten georganiseerd, waarbij ook diverse BC-leden zijn betrokken. Foto’s van deze bijeenkomsten zijn te zien op de site van de Businessclub van de VV Smitshoek ; www.vvsmitshoek.nl/businessclub/foto’s.

Ambities

Momenteel heeft de businessclub iets minder dan 100 leden. We willen wij graag uitgroeien naar een ledenaantal van 125. De voetbalvereniging Smitshoek is een ambitieuze vereniging, waarbij prestaties en sfeer hand in hand gaan. Momenteel zijn er zo’n 1250 spelende leden. Dit aantal zal ook de komende jaren nog stijgen. Het eerste elftal speelt in het seizoen 2020/2021 weer in de hoofdklasse van de KNVB. Ook de jeugdafdeling maakt de laatste seizoenen flinke stappen en diverse teams spelen inmiddels al op divisie-niveau.

Doelstellingen Businessclub VV Smitshoek

• Business-to-business voor leden van de Businessclub VV Smitshoek.
    • Ondersteuning voetbalvereniging Smitshoek.
    • Organisatie ontspannende bijeenkomsten leden.

Wat mogen leden verwachten?

• Minimaal 6 activiteiten/ bijeenkomsten per seizoen.
    • Gratis entree Sportpark Smitshoek en sponsorhome.
    • 1x per jaar gratis gebruik sponsorhome voor bedrijfspresentatie/-vergadering. (evt. Catering is ook mogelijk).
    • Positieve PR vanuit Businessclub en voetbalvereniging.

Wat kost het en waar gaat het geld heen?

• Eerste seizoen € 575,= per jaar, daarna € 625,= per kalenderjaar.Voor leden zonder eigen onderneming is de contributie € 400,- per kalenderjaar
    • Lidmaatschap met stilzwijgende verlenging; opzegging voor 1 november van elk jaar.

Inkomsten worden als volgt verdeeld:

• 50% voor A-selectie VV Smitshoek
    • 25% te bepalen door de leden van de businessclub VV Smitshoek