• BEDANKT,

• Via deze weg wil ik als trainer de vereniging en sponsoren bedanken voor hun bijdragen die het hebben mogelijk gemaakt dat wij op trainingskamp konden naar Valencia.

Op 10 januari vertrokken wij met een gezelschap van 47 personen naar Valencia om hier 5 dagen te kunnen werken aan de voorbereiding op de 2de seizoenshelft.
    Donderdagochtend om 03.00 uur was onze reisleider ( Ap Bol ) natuurlijk weer als eerste op de club om de koffie en koeken klaar te zetten voor de jongens en staf die om 3.30 uur zouden arriveren.
    Om 3.30 uur richting Schiphol om zo om 6.45 uur te vliegen naar Valencia.
    Om 10.00 uur was het dan zover we waren aangekomen in Valencia.
    Chanine stond ons al op te wachten om ons verder te begeleiden naar ons hotel Malcon en Barret.

Aangekomen in het hotel en nadat we ons hadden ingecheckt zijn we de verdere dag Valencia gaan bekijken. Levante speelde deze avond voor de beker tegen Barcelona en hier zijn we met de gehele selectie wezen kijken.

Vrijdag 11 januari gingen we voor het eerst trainen en die avond had Ron ( hersteltrainer ) een pubquiz gemaakt die een mooie inleiding kreeg door de speech van Paul.
    Op zaterdag kregen we eerst samen met de sponsoren een rondleiding in het stadion van Valencia.
    Aan het eind van de middag speelde we een wedstrijd tegen Roden ( 2de klasse ) deze tegenstander bleek een maatje te klein te zijn voor onze jongens en we gingen dan ook met een 11-1 uitslag van het veld.
    Deze uitslag ( de eerste overwinning in 2019 )  moest natuurlijk worden gevierd en zodoende belanden we met 43 man( spelers , staf en sponsoren ) in Club Mia die avond.

Zondagochtend gingen we gezamenlijk fietsen (  door de stad ). Dit was een hele leuke manier om meer te weten te komen van Valencia.
    De rest van de dag hadden de meeste spelers nodig om bij te komen van de nacht daarvoor.

Op maandag hebben we nog 1 keer getraind om zo s’avonds weer terug te keren naar huis.

Ik weet zeker dat een ieder zich heeft vermaakt, we hebben hard gewerkt om de eerste seizoenshelft een goed vervolg te gaan geven en ons veilig te spelen in deze klasse.
    Ik nodig iedereen dan ook uit om de aankomende weken een keer te komen kijken bij ons elftal.

Richard Middelkoop