• Bekende gezichten terug.

• Na de aanstelling van de nieuwe hoofdtrainer hebben we gewerkt aan de invulling van de trainersstaf voor het tweede elftal. Tevens moesten we de medische staf voor komend seizoen samenstellen. We zijn verheugd te kunnen mededelen dat we bijna alle vacante posities hebben ingevuld. Een bijkomstige maar wel zeer fijne situatie is dat we erin geslaagd zijn een  aantal personen die ons hadden verlaten opnieuw aan de club te binden.

Het tweede elftal zal komend seizoen onder leiding staan van John de Ronde met als assistent Erwin Bravenboer. Beiden namen de moeilijke beslissing te stoppen met prestatie voetbal en zich volledig te richten op het trainersvak. We hebben het volste vertrouwen dat John en Erwin een grote bijdrage zullen leveren in de verdere opleiding van de  veelal jongere spelers waaruit het tweede elftal volgend seizoen zal bestaan .We streven er immers naar zoveel mogelijk eigen jeugd op termijn in het eerste elftal te kunnen opnemen.

De medische staf zal onder leiding staan van Thijs Oomsen met als assistent Joy Blok.Joy ( een collega van Thijs in de dagelijkse praktijk) zal ook de herstel training gaan verzorgen. Bij o.a. Sparta deed Joy op dat gebied al de nodige ervaring op.
    Leo Mosselaar blijft verzorger van het eerste elftal. Jan Meijer blijft op de maandag en dinsdag actief als verzorger. Jan zal ook aandacht schenken aan het behandelen van jeugdspelers. We werken nog aan de invulling van de verzorging op zaterdag van het tweede elftal.

We wensen alle personen heel veel plezier en een succesvolle periode bij onze club.

Het Bestuur.