• Belangrijk bericht met betrekking tot de nieuwe COVID maatregelen en regels hieromheen.

• De afgelopen week deed de persconferentie over de nieuwe COVID maatregelen veel stof opwaaien. Daarin hoorden we dat ons sportcomplex voor onze voetballers, bezoekers en ouders alleen nog maar toegankelijk zou zijn bij het tonen van een Corona Toegangsbewijs (CTB). Door protesten uit de sportwereld zijn de eerder aangekondigde maatregelen iets gewijzigd. Langs de velden mogen toeschouwers zonder tonen van QR  code (CTB) plaats nemen. Het betreden van de kleedlokalen, kantine etc.is niet toegestaan zonder het tonen van een geldig CTB of negatieve test dat niet ouder is dan 24 uur als je boven de 18 bent.

Als bestuur zullen we alle voorgeschreven regels uitvoeren. We huren beveiligers in om te waarborgen dat de regels worden nageleefd.

We vragen begrip van eenieder en verzoeken tevens de richtlijnen op correcte wijze na te leven.

Vanaf aanstaande zaterdag geldt voor ons sportcomplex, dat een geldig CTB met legitimatie getoond moet worden bij het betreden van ons clubgebouw en de kleedkamers als je boven de 18 bent. Deze legitimatieplicht geldt dus ook voor kleedkamers. Hou hier rekening mee wanneer je een andere vereniging bezoekt, want ook daar kan zonder CTB de toegang tot de kleedkamer ontzegd worden.

LET OP! De regels gelden alleen voor toeschouwers en sporters! Voor mensen met een functie in of op de accommodatie geldt de CTB-verplichting niet! Dat betreft onder andere trainers, coaches, begeleiders en overige vrijwilligers! Deze mensen kunnen een bandje afhalen bij de entree.