• Berichtgeving vrijwilligers toernooidagen Smitshoek

• Beste Smitshoekers,

22 april staat het eerste thuistoernooi weer voor de deur! Voor deze dag zijn wij nog op zoek naar vrijwilligers!

Wij zijn daarom op zoek naar jou! Voor ons toernooi op 22 april zoeken wij nog:

• hulp bij ons horecaplein, met o.a. bbq, popcorn, ijs en hotdogs;
    • begeleiders bij het ‘gatenschieten’;
    • begeleiders bij het springkussen;
    • EHBO’ers

Kun jij helpen, dan horen we graag waar jouw voorkeur naar uit gaat. Of neem iemand mee en maak er samen met ons een leuke dag van!

Kan je op 22 april niet helpen, dan is dat geen probleem, want op de volgende dagen zoeken wij ook nog vrijwilligers:
    1 juni
    10 juni

Dus meld je nu aan!

Je kan jouw aanmelding doorgeven via ons emailadres; voetbal.smitshoek@gmail.com
    Laat ons weten op welke datum je beschikbaar bent, of je graag de ochtend (08.00-12.30 uur) of middag (12.30-17.00 uur) komt helpen en welk onderdeel jouw voorkeur heeft.

Wellicht ten overvloede, voor ouders/ verzorgers met kinderen onder de 12 jaar geldt dat voor het meedraaien van een ochtend- of middagtoernooi de vrijwilligersbijdrage zal worden geretourneerd. Voor spelers ouder dan 12 jaar geldt dat zij zelf hun vrijwilligersbijdrage kunnen terugverdienen.

Alvast hartelijk dank voor jouw club bijdrage en hopelijk zien wij je op een van onze toernooidagen!

Met vriendelijke groet,

De toernooicommissie Smitshoek