• Bijeenkomst over 2e seizoenshelft/ 60 jaar Smitshoek voor seniorenteams.

• In samenwerking met het verenigingsmanagement, de commissie Normen en Waarden en de scheidrechtergroep wil het bestuur met alle seniorleden (dus niet de jeugdafdeling, selectie 1 en 2 en met 35+ en Veteranenteams, die worden apart geïnformeerd) op

woensdag 15 januari aanstaande om 19.00 uur,

Een bijeenkomst houden over hoe wij de 2e seizoenshelft als vereniging willen laten verlopen. Deze bijeenkomst staat tevens in het teken van 60 jaar VV Smitshoek.

Dit tijdstip is gespland voorafgaand aan de training van diverse teams, zodat we ervanuit mogen gaan dat iedere speler/speelster zoveel mogelijk aanwezig kan zijn. Aan de leiding en aanvoerders van de teams zijn via de mail uitnodigingen gegaan, daarin zijn de gespreksonderwerpen nader beschreven.

Voor degenen die het betreft: graag tot 15 januari aanstaande.

Namens het Bestuur, Verenigingsmanagement, de Scheidsrechters en de Commissie Normen en Waarden van de VV Smitshoek

Ad Kooimans / Ton Habermehl