• Boutrad 2019

• Afgelopen zaterdagmiddag was het weer zover...
    Het lang verwachte Boutrad georganiseerd door de Supportersclub van VV Smitshoek.

Voor het Boutrad begon was er een reünie voetbalwedstrijd van Oldstars 2003-2004 vs Businessclub vv Smitshoek georganiseerd door Chiel Kooiman van de Supportersclub.
    Dit resulteerde in een eindstand van 2-6.

De voorverkoop van de lootjes verliep voorspoedig en al gauw stroomde de kantine vol en zat de sfeer er al goed in.
    Nadat de laatste lootjes verkocht waren werd het spel geopend en geleid door onze eigen quizmaster Arjan.

We hadden 4 rondes waar je wijn, een kerststol, een kip, een rollade, een kaasplankje, een kalkoen en een gourmet schaal kon winnen.
    Het vlees was mede mogelijk gemaakt door
    Keurslagerij Heunks Carnisseveste in Barendrecht.

Er was ook een kinderronde voor ons goede doel Pipa waar super leuke prijzen te winnen waren. Er waren weer veel blije kinder gezichtjes en Pipa zal ook erg blij zijn met de opbrengst.

Ook was er een ronde voor alle leden van de Supportersclub. Zij konden een fles wijn winnen met VV-bon en er was een Plus pakket gevuld met boodschappen gesponsord door de Plus Both in Rotterdam.
    Reden te meer om ook lid te worden van de Supportersclub. Hierbij meteen een linkje waar inschrijven mogelijk is.

Ik wil lid worden van de Supportersclub

Onderwijl zongen de 2 mannen van The Hammends Live-band gezellige kerstliedjes en bleef het na de laatste ronde nog lang gezellig in de kantine.

Hierbij een impressie hoe de middag en avond eruit zag.

De Supportersclub bedankt iedereen voor het afgelopen jaar en we zien jullie graag weer terug in het nieuwe jaar bij al onze activiteiten.
    Hele fijne kerstdagen en een mooi en sportief 2020.

Kerstgroeten,

De Supportersclub