• Businessclub houdt weer uiterst geslaagde Walking Dinner op het Havenhoofd

• Afgelopen woensdag 6 April was er na 2 jaar eindelijk weer eens de traditionele businessclub Walking dinner en een groep van 54 businessclubleden verzamelde rond 18.00 uur in het splinternieuwe restaurant Vena d' Oro. Na het nuttigen van een welkomstdrankje aldaar werd eenieder ook verbaal welkom geheten door de voorzitter van de businessclub, Margot Goud, welke eerst stilstond bij het overlijden van ons ere-lid Sjerp Haitsma.

Nadat een welkomsborrel bij dit prachtige nieuwe restaurant werden de deelnemers in 3 groepen verdeeld en verspreiden deze groepen zich over de deelnemende horecagelegenheden, Vena d’Oro, de Olijfboom en le Port, om daar afwisselend een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht in de verschillende restaurants te nuttigen.

Als afsluiting verzamelde alle deelnemers voor een drankje bij de Olijfboom, om zo met elkaar terug te kijken op een enorm geslaagde avond...

Zo hebben de businessclubleden op een speciale manier kennis kunnen maken met de deelnemende restaurants, Vena d’Oro, de Olijfboom en Le Port

Hierbij nog een mooie impressie van de avond:

Heeft u ook interesse gekregen in de businessclub en wilt u meer informatie hebben, neem dan gerust contact met ons op!

Contact Business club | VV Smitshoek