• Club van 100

• Smitshoek heeft al enige jaren (2018) een Club van 100, welke als doel heeft om extra financiën te genereren voor verdere ontwikkeling en uitvoering van het vv Smitshoek Jeugdbeleidsplan.

Naast het doorvoeren van beleid en de inzet van gekwalificeerde trainers wordt er ook geïnvesteerd in materialen. Zo is er afgelopen seizoen extra trainingsmateriaal aangeschaft en worden er momenteel nieuwe ballenlockers geplaatst. Daarnaast hebben we, vanwege de enorm lastige tijd waarin we als vereniging zitten, extra steun kunnen bieden aan de gehele club middels een financiële bijdrage.

De teller van het aantal deelnemers aan de Club van 100 staat nu op 70 personen. Maar dat moeten er natuurlijk 100 worden! Vooral nu het verenigingsleven, maar vooral ook de verenigingsinkomsten, stil staat is het noodzakelijk dat we allemaal kijken hoe we elkaar kunnen steunen.

Graag dagen we u ook uit om mee te doen en samen met ons de club verder op weg te helpen en met namen de jeugd alle kansen te bieden om maximaal spelplezier te ontwikkelen en talenten goed te begeleiden naar een fantastisch voetbal avontuur!

Geïnteresseerd?
    Meld u dan ook aan voor de Club van 100 van vv Smitshoek!

Word lid!
    Vul het inschrijfformulier in waarmee u ons toestemming geeft €100 per seizoen te incasseren.
    Het formulier kunt downloaden vanaf de website

U kunt uw interesse/deelname ook per e-mail doorgeven via clubvanhonderd@vvsmitshoek.nl

Wie kunnen lid worden ?
    Iedereen die de vereniging en specifiek de jeugd van vv Smitshoek een warm hart toe draagt en extra wil ondersteunen. Leden/oud-leden, ouders, maar ook bedrijven kunnen lid worden van de Club van 100 (voor bedrijven is de bijdrage volledig aftrekbaar als sponsoruitgave).

Wat krijgt u ervoor terug?
    • Vermelding van uw naam op het Club van 100-bord in onze kantine
    • Gratis deelname aan bijeenkomsten van de Club van 100
    • Vermelding op de website van vv Smitshoek
    • Een goed georganiseerde jeugdafdeling waar honderden jeugdspelers week in week uit met veel plezier samen spelen en sporten

We zijn er nog steeds trots op dat we binnen vv Smitshoek dit geweldige initiatief konden opzetten en we al 3 seizoenen kunnen bijdragen aan de realisatie van ambities binnen onze jeugdafdeling.

Namens de jeugd van vv Smitshoek, maar natuurlijk ook namens de gehele vereniging:

Welkom bij de Club van 100 en bij voorbaat vast dank voor uw bijdrage!

Bestuur Club van 100