• Dankwoord van de Toernooicommissie

• Beste Smitshoekers,

Ons voetbalseizoen zit er weer op en met een goed gevoel kijken wij terug op de 4 geslaagde toernooidagen bij Smitshoek!

Wij willen graag de vrijwilligers die ons op een van de toernooidagen hebben geholpen hartelijk danken voor de hulp! Zonder hen hadden wij geen toernooien kunnen organiseren op Smitshoek!

Voor elke activiteit op Smitshoek heeft onze vereniging weer vrijwilligers nodig! Ook tijdens het nieuwe voetbalseizoen hopen we op jouw hulp te kunnen rekenen!

Wil jij graag een steentje bijdragen het komende seizoen of wil je alvast weten voor welke activiteiten wij vrijwilligers nodig hebben, meld je dan nu alvast aan via voetbal.smitshoek@gmail.com en dan nemen wij contact met je op.

Voor nu wensen wij iedereen een hele fijne vakantie toe en tot volgend voetbalseizoen!

Met vriendelijke groet,

De toernooicommissie 2018/2019

Leo Tol, Dirk Jan Ridderbos, Richard van Buuren, John Braal, Remco Verzijl, Bas Postma, Wendy Jansen, Johan Schild, Gerard Blankenstein, Lennart Grinwis, Suzanna de Ruever, Wendy Rutten, Diana Gomes, Renske van der Zwaag