• De businessclub start het seizoen op woensdag 30 augustus met hoofdgast Martin van Geel (Feyenoord)

Volgende week, op woensdag 30 augustus, start het businessclubseizoen. Traditioneel doet men dat met de selectiepresentatie. Jan Dirk Stouten is wederom de host en Martin van Geel is ditmaal de hoofdgast. Daarnaast muzikale omlijsting, en gegarandeerd feest, met de Wannabiezz!

De nieuwe selectie wordt aan de leden, sponsoren en genodigden voorgesteld, de trainersstaf aan de tand gevoeld over hun ambities en uiteraard wordt ook de presentatiegids 2017-2018 uitgereikt. Leden van de businessclub kunnen aansluitend hun gids en seizoenskaarten ophalen bij de ontvangsttafel.

Businessclub

Deze avond wordt mede mogelijk gemaakt door een 3tal trouwe sponsoren. Door hen is het mogelijk om ook dit seizoen weer een aansprekend evenement neer te zetten. Michel, Dirk en Arjan..geweldig weer!!

De selectiepresentatie po 30 augustus wordt gesponsord door:

Mideko1

Inloop vanaf 18.30u; Aanvang 19.00u. Locatie: kantine vv Smitshoek

- leden zijn welkom met 2 personen per lidmaatschap
    - prospects voor de BC ook van harte welkom. Als u de businessclub per mail benadert ontvangt u een persoonlijke uitnodiging.

Nog niet aangemeld? Doe het meteen...wij zijn uw aanmeldingen graag tegemoet via bcvvsmitshoek@gmail.com

Het bestuur van businessclub vv Smitshoek