• De Club van 100 | Samen naar een sterke jeugdafdeling!

Maak jij er al deel van uit?

Om de komende jaren het jeugdbudget van de vereniging structureel te verhogen, heeft VV Smitshoek (n.a.v. een fantastisch initiatief vanuit een aantal clubleden) de Club van 100 gelanceerd; een club die in het leven is geroepen om onder andere de ambities van het jeugdbeleidsplan financieel te kunnen verwezenlijken en de algehele jeugdafdeling naar een hoger niveau te tillen!

Zoals velen weten kijken wij als vereniging vooruit en zijn we constant in beweging. Toch zijn we ons ervan bewust dat we dit niet alleen kunnen en zijn daarom extra trots op De Club van 100. Samen staan we sterk(er), en daar is dit initiatief het allermooiste voorbeeld van!

Hoe werkt de Club van 100?
    Wanneer je lid bent van de Club van 100, draag je de jeugd van VV Smitshoek een warm hart toe door op vrijwillige basis een bedrag van €100,00 per seizoen te doneren. Goed om te weten is dat zowel particulieren als bedrijven lid kunnen worden! We doen er alles aan om zo veel als mogelijk financiële funding te genereren voor de verdere ontwikkeling van de gehele jeugdafdeling!

Ik schrijf me in!
    Ons doel is om uiteindelijk meer dan 150 leden te werven voor de Club van 100 (op het moment van schrijven staat de teller al op 55)! Ben jij de volgende die we toe mogen voegen aan de Club? Word lid en meld je aan via het inschrijfformulier op de website, óf neem contact op met Jelte van Kammen of Marcel van den Eijnden.

Daarnaast is het natuurlijk ook altijd een goed idee om elkaar aan te spreken en te vertellen over de Club van 100. Mond-tot-mondreclame werkt nu eenmaal het best!