• De gezellige sfeer van de Smitshoek kantine in een andere ambiance!

• Start:     maandag 17 juni,

Gereed: rond 10 augustus

• Via WhyDonate hebben wij crowdfunding opgestart na akkoord van de ALV op 25 april jl..

Tot nu toe is een bedrag van bijna € 2000,-- binnengekomen via Why Donate. Iedereen die hieraan heeft bijgedragen willen wij hartelijk bedanken!

Meteen doen we ook graag een beroep op alle andere leden, ouders en belangstellenden ons verder te helpen bij het realiseren van de nieuwe Huiskamer.

Natuurlijk ligt een groot gedeelte van het budget hiervoor al klaar. Het gaat dan met name ook om andere zaken die onze nieuwe Huiskamer helemaal compleet zouden maken. Als het lukt, willen we graag ook meteen nieuw en betere geluidsapparatuur aanschaffen, zodat we de komende jaren ook hier weer veel plezier aan kunnen beleven met elkaar.

Ieder bedrag is van harte welkom: vanaf € 5,-- of € 10,-- kan er al gestort worden. Het zou fantastisch zijn als alle leden via de link whydonate smitshoek kantine een bedrag naar keuze doneren! De nieuwe Huiskamer is tenslotte van ons allemaal!

Onder iedereen die een bijdrage levert via crowdfunding worden een aantal leuke prijzen verloot.

Mogen we ook op uw bijdrage rekenen?