• De VV Smitshoek heeft je nodig

• Beste Smitshoekers,

Ook trots op het feit dat Smitshoek je club is? Logisch want het is een geweldige vereniging. Kijk ook maar eens naar onze nieuwe presentatiegids met informatie over wat er allemaal bij de VV gedaan wordt. Of kijk gewoon rond in onze fantastisch verbouwde kantine, onze huiskamer. Wat hebben we een gave accommodatie en wat is het bij ons allemaal goed geregeld. Daar zullen vele andere clubs heel erg jaloers op zijn.

Allemaal heel mooi. Maar...........

Net als de meeste clubs hebben wij ook gewoon handen te kort om al het werk bij Smitshoek uit te kunnen voeren. Dat is heel link, want het gevaar is groot dat onze trouwe vrijwilligers die al jaren met hart en ziel bezig zijn voor de club gaan afhaken of afbranden. Dat lijkt heel overdreven gezegd maar dat is het niet.

Aan jullie, onze leden, supporters, leiders, vrijwilligers, enzovoorts allemaal het verzoek om te stimuleren dat zoveel mogelijk mensen zich voor onze mooie club actief in willen zetten. Help ons (bestuur, de club) om vanuit een positieve sfeer zoveel mogelijk mensen actief te krijgen. Ieder liefst zoveel mogelijk op basis van eigen interesse en kwaliteit. Want met 1800 leden hebben we een geweldig potentieel. Als iedereen meehelpt kunnen we veel bereiken en zul je ook zien dat het goed blijft gaan met Smitshoek. Vele handen maken licht werk. Uiteindelijk hebben we daar allemaal baat bij toch? Dus in wezen doen we het zo allemaal voor onszelf. Hoort en zegt het voort: blijf niet aan de zijlijn staan, kom erbij en sluit je aan.

Er zijn concrete vacatures die we snel willen vervullen, zoals mensen voor tenuebeheer en commercie, zie de website voor nadere info. Maar we kunnen op praktisch elk vlak wel menskracht gebruiken. Van kantine tot scheidsrechters en van EHBO tot toezicht. Weet je mensen, wil je zelf op andere taakvelden van de VV wat doen of heb je suggesties, laat het ons weten. Een hele simpele melding is genoeg:

Mijn naam is                           Ik wil me best op het vlak van                                   voor Smitshoek inzetten

Mijn telefoonnummer is                                                email

Of: Ik heb gesproken met                                      Hij/Zij wil best                                  voor Smitshoek doen.

Te bereiken via

Reageer via vacatures@vvsmitshoek.nl of meld het bij een van de bestuurders of de verenigingsmanager. Dan pakken wij die suggesties zo snel mogelijk op.

Smitshoek bovenaan, dat is waar wij voor gaan.

Dank voor jullie aandacht.

Namens de VV Smitshoek, Ad Kooimans en Naoual Boudich