• Donderdag 24 oktober a.s. Bier & Ballen

• Na de mooie overwinning op Porto in De Kuip maakt Feyenoord zich op voor de volgende Europa League wedstrijd op 24 oktober a.s: Young Boys vs Feyenoord.

Deze avond organiseren wij voor alle business club leden en sponsoren onze jaarlijkse Bier & Ballen, ditmaal in de nieuwe kantine van Smitshoek. Het commentaar op de wedstrijd wordt weergegeven door Ferry de Haan en Henk Fraser. Het gesprek wordt geleid door Michael Blonk van VoetbalRotterdam.

Na afloop van de wedstrijd zullen een aantal spelers van het 1e elftal u graag meer vertellen over de sponsormogelijkheden voor het Valencia trainingsuitje in januari 2020.

Programma van deze avond:

18.00 uur ontvangst met stamppot buffet
    18.45 uur voorbeschouwing
    18.55 uur start wedstrijd
    20.45 uur nabeschouwing
    21.15 uur toelichting shirtsponsoring 1e elftal
    21.30 uur Bier & Ballen
    23.00 uur Einde

We hopen op een mooie opkomst. Introducees zijn deze avond ook van harte welkom. Graag aanmelden (met vermelding van eventuele introduces) voor 22 oktober a.s. via marcel.van.der.eijnden@vvsmitshoek.nl of margot.goud@live.nl