• Duels winnen, juichen, strijden en genieten van het toernooi... Het mag en kan weer deze herfstvakantie bij VV Smitshoek

• Van 21 t/m 23 oktober organiseren wij voor jongens én meisjes uit de omgeving van Barendrecht de Clubvoetbaldagen. Elke speler van 6 t/m 13 jaar wordt 3 dagen op en top vermaakt met uitdagende en afwisselende trainingen en animatie. Alles in het teken van het EK voetbal.

3 dagen plezier en lekker thuis slapen
    Het speciaal ontwikkelde trainingsprogramma (incl. toernooi) zorgt ervoor dat elke deelnemer zich volop kan ontwikkelen tijdens deze voetbaldagen. Na de ochtendtraining staat er een heerlijke lunch klaar om ook van de middagtraining optimaal te genieten. Goed om te weten is dat wij de voetbaldagen de laatste richtlijnen van het RIVM volgen.

Open inschrijving
    Met voetbaldagen bij meer dan 25 clubs is Clubvoetbaldagen een van de grootste aanbieders van Nederland. Om in te schrijven bij VV Smitshoek hoef je geen lid te zijn en alle vriendjes/vriendinnetjes kunnen meedoen! Inschrijven kan via: https://www.clubvoetbaldagen.nl/voetbaldagen-vvsmitshoek/