• extra techniektraining onderbouw

• Beste Smitshoekers,

Hoewel het Corona virus grote impact heeft op het spelen van wedstrijden en trainingen gaat Smitshoek nog meer variatie in haar trainingsstof voor de onderbouw aanbieden.

Vanaf 18 januari krijgen de verschillende lichtingen tijdens de doordeweekse trainingen een blok waarin de focus ligt op techniek. Deze trainingen worden gegeven door niemand minder dan Caner Yalamoglu en Yassine Belghar van de voetbalschool Smitshoek.

Caner is ex-profvoetballer van Feyenoord en Kasimpasa uit Turkije en Yassine Belghar heeft bij diverse profclubs gespeeld en is momenteel vaste kracht bij het eerste elftal van Smitshoek.

Iedere voetballer zal voordeel behalen als zijn of haar techniek verbetert. Door de extra aandacht tijdens de doordeweekse trainingen gaan wij ervanuit dat de technische vaardigheden een extra impuls krijgt.
    Uiteraard kan je ook zelf aan de slag om je techniek te verbeteren. De voetbalschool Smitshoek geeft iedere zondag aan diverse leeftijdsgroepen training. Naast Caner en Yassine loopt er nog heel wat ervaring rond en zijn er mede door jeugdcoördinator Hans Weggemans korte lijnen met de vereniging.

Door een intensieve samenwerking met de voetbalschool verwachten wij dat deze trainingen het voetbalplezier ten goede komt.
    Wil je meer informatie over de voetbalschool mail dan voetbalschoolsmitshoek@gmail.com

Jeugdzaken VV Smitshoek