• Geslaagd BC event bij Restaurant Abel.

• Woensdag 15 juli vond het eerste BC event plaats na lange tijd van lockdown en de maatregelen waar we landelijk mee te maken hadden.

Met dank aan Restaurant Abel. die heeft meegedacht aan het organiseren van een ‘Corona-proof’ event, bezochten zo’n 60 leden en introducees het evenement.

Door het mooie weer deze dag en de welbekende gezelligheid met elkaar, kunnen we terugkijken op een geslaagd Pitch & Putt event bij Abel.

Na de uitreiking van de prijs voor het beste team (met dank aan de Wijnkelder), konden we genieten van een heerlijke BBQ op het terras.

De foto’s laten een kleine impressie zien van de Pitch & Putt.

• Wilt u ook lid worden van onze Business Club met een mooi lokaal netwerk, waar leuke en interessante events centraal staan en waarmee u meteen ook onze club steunt?

Als u een mail stuurt naar margot.goud@vvsmitshoek.nl nemen wij graag contact met u op om de mogelijkheden hiervoor met u door te nemen.