• Gezellige Walking Diner aan het Havenhoofd!

• Afgelopen woensdag 20 november organiseerde BC Smitshoek haar jaarlijkse Walking Diner aan het Havenhoofd.

Zo’n 65 leden en introducees meldden zich deze avond rond 19 uur bij De 3 Geboden voor de aftrap, waarna onder het genot van een aperitief de groepsindeling bekend werd gemaakt.

Na het aperitief was het hoog tijd voor de start van de culinaire ronde. Alle middenvelders, aanvallers en verdedigers hebben genoten van de heerlijke gerechten bij 3 verschillende restaurants op loopafstand aan het Havenhoofd: De 3 Geboden, La Hermana en De Olijfboom.

Na het voor-, hoofd- en nagerecht werd er nog lang nagetafeld bij La Hermana en kunnen we wederom terugkijken op een geslaagde, intussen traditionele Walking Diner!

Heeft u ook interesse in onze business club, een mooi netwerk binnen onze vereniging en omgeving, laat het ons dan weten! Wij informeren u graag over de mogelijkheden van de businessclub!

bcvvsmitshoek@gmail.com