• Girls Cup Smitshoek

• Medio September 2018 zijn we gestart met de voorbereidingen voor een groot meidentoernooi op het voetbalcomplex van VV Smitshoek. Het doel: een voetbaltoernooi voor alleen echte voetbalmeiden die op een hoog sportief niveau willen spelen.

Zaterdag 1 juni 2019 is het dan eindelijk zo ver. Het toernooi, Girls Cup Smitshoek is officiële gestart. Met 20 deelnemende teams MO13 & MO 15 spelen we wedstrijden van 30 minuten in de hoofd klasse, eerste klasse en tweede klasse. De poule verdeling is verdeeld over de velden en er is een penaltycup welke tussen de wedstrijden door wordt gespeeld. Van elke team blijft uiteindelijk 1 speelster over. De 20 afgevaardigde speelsters nemen het tegen elkaar op in een finale tegen de keepers uit de MO17-1-JO13 en in de finale een keeper uit het 1st heren team van Smitshoek. De uiteindelijke winnaressen van elke MO13/MO15 poule krijgen een mooie penaltybokaal. De poule winnaars van het toernooi ontvangen een grote beker en alle overige een mooie medaille als herinnering van deelname. Kortom: wij kijken tevreden terug met leuke reacties van de deelnemende teams en Smitshoek heeft zelfs de dubbel behaald als poule winnaar MO13-1 en de penalty cup finale!!  Alles bij elkaar een mooie zonnige sportieve dag.

Een extra groot dankwoord aan alle vrijwilligers en de deelnemende teams! Zonder hun inzet en bijdrage zijn dit soort toernooien niet mogelijk. Voor het seizoen 2019-2020 zijn de voorbereidingen al weer gestart en wij zien jullie natuurlijk allemaal graag weer graag terug op het voetbalcomplex van VV Smitshoek.

Vanaf september start de inschrijving. Aanmelding via mail: mosmitshoek@outlook.com