• Gratis cursus behandeling Sportletsels (EHBO langs de lijn)

• Het is heel belangrijk dat meer mensen weten wat ze het beste kunnen doen als ze met sportblessures worden geconfronteerd. Daarom organiseert Smitshoek in samenwerking met de Kijk op Welzijn/ de Buurtsportcoach en de Gemeente Barendrecht de
    Cursus Behandeling Sportletsels.

De cursus duurt maar 2 avonden en hij wordt nog op ons cmplex gegeven ook. Deelname voor (kader)leden trainers, leiders of ouders van jeugdspelers is gratis.
    Maar dit programma is ook opengesteld voor mensen die in de buurt van ons complex wonen. Als tegenprestatie gaan we er vanuit dat de deelnemers een aantal malen willen meedraaien in EHBO diensten op ons complex tijdens wedstrijddagen.

Curusdata: Donderdagavond 12 en 19 december aanstaande.
    Beide avonden van 19.00 tot uiterlijk 22.30
    Plaats: Accommodatie van de VV Smitshoek. Er is ruimte voor 14 deelnemers.

In deze cursus, die ook wordt ondersteund door de KNVB, wordt behandeld hoe moet worden opgetreden bij de meest voorkomende (voetbal) sportblessures. Het is in wezen een gerichte EHBO cursus waarvoor ook een officieel certificaat kan worden behaald.

Docent is Aart van der Sluis. Hij is een bekend en erkend EHBO-instructeur en hij heeft inmiddels diverse cursusprogramma’s bij de VV Smitshoek uitgevoerd.

Aanmelding tot uiterlijk 10 december aanstaande bij Ad Kooimans via
    ad.kooimans@vvsmitshoek.nl
    met vermelding van naam, adres, leeftijd, en (mob)telefoonnummer. Geef svp ook aan wat je relatie met VV Smitshoek is (lid, kaderlid, ouder etc.).
    Voor informatie: 06-22754165

Doe mee, wat let je. Maar laat snel wat van je horen, want vol is vol. Leer in 2 avonden wat je kan doen bij veel voorkomende sportblessures.
    WANT ALS HET NODIG IS MOET TOCH IEMAND KUNNEN HELPEN !!