• Hartverwarmende steun.

• Al snel na ons verhaal  over de situatie bij onze vereniging, gezien de heersende crisis, ontvingen we een flink aantal reacties. Leden waaronder vrijwilligers en trainers boden spontaan hun steun aan door af te zien van de maandelijkse vergoeding of een deel daar van. Het waren uiteenlopende reacties :” schrap mijn vergoeding maar want mijn club moet niet in de problemen komen “ , “ gezien de ontwikkelingen wil ik graag afzien van mijn vrijwilligers vergoeding “ enz.
    Wij stellen deze mooie geste zeer op prijs en waarderen enorm dat er begrip is voor de situatie waarin we thans met elkaar verkeren.
    Het toont nu ook maar weer eens aan dat er veel redenen zijn  om trots op onze club te zijn. Het geeft ons veel steun te weten dat we er als bestuur niet alleen voor staan om de club in deze moeilijke tijd overeind te houden.
    We bedanken iedereen die, op welke wijze dan ook, ons helpt om deze zeer moeilijke periode door te komen. Het gevoel dat we het nu echt samen doen is werkelijk hartverwarmend. Nogmaals heel veel dank.

We kunnen jullie mededelen dat er maandag 6 april zal worden gestart met de aanleg van het kunstgrasveld op het huidige veld 5. Het is verder de bedoeling dat de kunstgrasmat op veld 7 na de aanleg van veld 5 meteen zal worden vervangen door een nieuwe mat.
    De renovatie van de grasvelden 2 en 3 kan gezien de huidige situatie ook veel eerder plaats vinden.
    Als alles naar wens  kan verlopen betekent dat, dat ruim voor augustus alle werkzaamheden klaar zijn.

Tot slot spreken wij nogmaals de wens uit dat jullie en je naasten gezond blijven. Pas goed op elkaar en hou je aan de regels !

Met vriendelijke groet,

Het Bestuur.