• De hele wereld staat op zijn kop. De effecten van de Coronacrisis zijn overal merkbaar, ook de VV Smitshoek is nu even niet meer wat ie was. Dus hebben wij een rubriek in het leven geroepen met de bovenstaande titel. Daarin laten wij Smitshoekers aan het woord om te vertellen hoe zij deze periode beleven. Zijn ze gezond, waar zijn ze mee bezig, hoe ervaren ze het leven zonder voetbal en alle gezelligheid bij onze mooie club. Een open gesprek over hoe het met ze is. Informatie die we delen op de site, via verslagen van interviews met Smitshoekers die we vanuit de redactie hebben gemaakt. Maar het is voor leden of teams ook mogelijk om zelf informatie aan te leveren. Via een eigen korte tekst op ca 1 A4, een eigen vlog of beeldmateriaal. Stuur je suggestie of bijdrage aan de redactie van Hoe is het nu met….

ad.kooimans@vvsmitshoek.nl of marcel.van.den.eijnden@vvsmitshoek.nl