• In Memoriam

• Marie Hendrikus Gouw, 27 juli 1926 -24 maart 2021

Tot ons is het trieste bericht gekomen dat onze oudste supporter Mari Gouw is overleden, kort na het overlijden van zijn geliefde vrouw Gré. Hoewel Mari zelf niet geacteerd heeft als speler, was hij wel vele jaren met een vast vriendengroepje aanwezig bij wedstrijden van VV Smitshoek 1. Daarin acteerden achtereenvolgens zijn zoon Jan en later kleinzoon Elmer. Uiteraard was hij ook fan van kleindochter Marinthe toen ze speelde bij meisjesteams en later Dames 1.

Met Mari verliezen wij een zeer trouwe Smitshoek fan. Wij wensen zijn zoon en dochter met hun kinderen en kleinkinderen en allen die hem na aan het hart stonden sterkte bij de verwerking van het verlies.

Het afscheid van Mari zal in besloten kring plaatsvinden op de Algemene Begraafplaats te Barendrecht.

Het bestuur van de VV Smitshoek