• Inning Contributie

• Binnenkort kunt u weer de email en factuur van ClubCollect in uw Inbox verwachten voor de inning van de jaarlijkse contributiebetaling, incl de 50,00 vrijwilligersbijdrage. Via hun site heeft elk lid een eigen betaalpagina waar u uw contact- en rekeninggegevens en uw afspraken voor direkte of gespreide contributiebetaling middels Ideal of Bankinkasso, kunt vastleggen of wijzigen.

Verdere informatie over ClubCollect vindt u op hun site www.clubcollect.com.

De contributierekening van de VV Smitshoek is NL 63 INGB 0000 7554 86. Nadere informatie omtrent de contributiebedragen kunt u ook vinden bij het onderwerp Lidmaatschap onder de Tab De Club.

Verenigingswerk

Van alle leden ouder dan 12 jaar en ouders van jeugdleden jonger dan 12 jaar wordt verwacht dat zij een minimale bijdrage van 4 uur per seizoen aan de verschillende verenigingstaken zullen leveren. Te denken valt aan: leider jeugd- of seniorelftal, scheidsrechter, kantinemedewerker, onderhoud sportpark, entree, stewards e.a. Na gedane arbeid volgt terugbetaling van de 50,00.

Nadere informatie omtrent het reglement vindt u op deze site onder het kopje Vrijwilligers.