• Je vrijwilligersbijdrage terugverdienen bij het Scholenvoetbaltoernooi

• Op Goede Vrijdag, 15 april aanstaande, mogen we als vereniging weer het jaarlijkse Scholenvoetbaltoernooi organiseren. Na twee jaar van afwezigheid komen de groepen 5 en 6 naar Smitshoek. We verwachten 1000 kinderen die al heel het schooljaar uitkijken naar deze dag en om het weer een succes te laten zijn, hebben we jouw hulp nodig! Door je inzet op deel van deze dag, verdien je direct je verplichte vrijwilligersbijdrage terug. De dag is van 08:30 - 16:00. We zijn op zoek naar:

- scheidsrechters;

- personeel in de kantine/keuken;

- EHBO’ers.

Kortom, een ideale dag voor jezelf en je teamgenoten om wat te betekenen voor de club en de Barendrechtse jeugd! Scheidsrechters kunnen zich aanmelden bij Leo Tol in het entreehok. De overige vrijwilligers kunnen zich aanmelden bij Hanneke Smit via vrijwilligersvvsmitshoek@gmail.com.