

Sinds september 2009 ben ik woonachtend in Barendrecht op een steenworp afstand van VV Smitshoek. In 2016 ben ik benaderd om lid te worden van de 'Business Club' Smitshoek. Ik vind voetbal een leuke sport en houd erg van gezelligheid. Lid worden is een goede combi gebleken. Na een jaar lidmaatschap ben ik gevraagd om toe te treden tot het bestuur. Sinds dit jaar ben ik verantwoordelijk voor een aantal evenementen. We organiseren voor de BC leden leuke activiteiten en proberen een goed platform te creëren voor een 'uniek netwerk'. Als lid zijnde van de BC steunen wij ook de club. 75% van onze contributie wordt besteed aan de vereniging, wat ik erg belangrijk vind. U bent van harte welkom om bij een thuiswedstrijd ons 1e team aan te komen moedigen en sfeer te proeven bij onze BC.