• Jordey van Dam kiest voor vv Smitshoek

• Jordey van Dam heeft de Technische Commissie van vv Smitshoek zijn toezegging gedaan om volgend seizoen deel uit te maken van de selectie van vv Smitshoek.
    Voor vv Smitshoek is dit een interessante versterking voor de selectie als we kijken naar zijn ervaring, drive in het veld en scorend vermogen. Achter zijn naam staan clubs als SteDoCo, RVVH, ASWH en Heinenoord en genoeg wedstrijden gespeeld op 3e divisie en hoofdklasse niveau. Jordey was op zoek naar een club in de regio met ambitie, waar het levendig en gezellig is en waar hij belangrijk kan zijn voor het team. Als beginnend directeur in het basisonderwijs in het dagelijks leven zal hij dit volgend seizoen gaan ervaren bij vv Smitshoek.