• Kan de Smitshoek-businessclub de Kaap aan?

• Op woensdag 10 april kunnen jullie het zelf ondervinden, want dan gaat de businessclub met z’n allen naar Katendrecht!

Het staat als het goed is al in jullie agenda’s rood omcirkeld. 10 april hebben we weer een écht BC evenement: borrelen ?? eten ?? ontdekken ?? flipperen ?? entertainment..het zit er allemaal in, dus dat belooft een memorabele dag te worden.

Wat gaan we doen:

16:00u                         Proeverij bij de Kaapse Brouwers (Fenix Food Factory)

16:45u                         Rondje Kaap met Roel Pot

17:45u                         Dutch Pinnball museum helemaal voor onszelf!! 70 flipperkasten om van te winnen..uiteraard met een drankje erbij

19:00u                         Verhalenhuis Belvédere: cultureel diner met presentatie en rondkijken in dit unieke pand

21:00u                         Feest in café de Ouwehoer aan het Deliplein met bier en havenliedjes op de accordeon!

23:00u                         Einde programma

Volle bak maar oergezellig, dus zorg dat je erbij bent en neem ook een collega of relatie mee. Om alles goed te kunnen organiseren met de diverse locaties willen jullie vragen om op korte termijn jullie deelname bekend te maken, met hoeveel personen en of er met betrekking tot het diner speciale vermeldingen zijn..van jezelf of je gasten dus vraag er even naar!

Ken je bek niet verder open?

Tja, zo’n overcompleet programma vraagt om een eigen bijdrage:

BC leden                                 €20,-               (1 persoon per businessclublidmaatschap)

Introducés BC leden               €35,-               (per persoon)

Niet BC leden                         €65,-               (per persoon, op uitnodiging bestuur)

Wat zit daar dan allemaal in?

Proeverij bij de kaapse brouwers ?? rondleiding met roel ?? entree, drankjes en hapje bij Dutch Pinnball ?? diner&drankjes bij Belvédere en inclusief gids ?? 2 drankjes bij de Ouwehoer en natuurlijk het entertainment. Na de 2 rondjes is het verder op eigen kosten.

Mooi toch?! Ja, toch? Niet dan!?!

We rekenen op een mooie groep van ca 40 deelnemers, maar meer mag ook!

Meld je nu meteen aan via de link en graag tot ziens op de Kaap op woensdag 10 april a.s.!!

Feestelijke groet,

Het bestuur BC vv Smitshoek

TIP: kom met het OV of fiets!