• Kerstloterij Supportersclub.

• Wederom is er een eind gekomen aan een bewogen jaar. Een moeilijk jaar voor iedereen, zo ook voor de Supportersclub.

Tal van activiteiten konden wederom geen doorgang vinden, met als grootste teleurstelling misschien wel het niet doorgaan van het Boutrad. Daarom hopen we op betere tijden en dat we volgend jaar deze ultieme “Smitshoek-traditie” weer in een volle kantine kunnen organiseren.

Net als vorig jaar heeft de Supportersclub wel weer een Kerstloterij georganiseerd onder haar leden. De trekking werd voltrokken door de bestuursleden van de Supportersclub.

Dit jaar met 15 winnaars, die allen een mooie cadeaubon tegemoet kunnen zien.

De winnaars zijn:

W. Joukema / Huitema

C. Boot / de Vries

A. Suwnath

B.J. Oosthoek

N. van Amerongen

K. Koole / Kromokario

P. Nootenboom

A. Hoogendoorn

R. Zeeven / Roeland

R. Smaal Stucadoor

R. Schouten

E. Mastenbroek Uitvaart

H.P. van der Meer

C. van der Wel.

Van harte gefeliciteerd allemaal en doe er iets leuks mee!

Verder rest ons nog te zeggen dat de contributie voor de Supportersclub vanaf 1 januari 2022 geïnd zal worden via een betaalverzoek van ING.

De Supportersclub wenst iedereen fijne Kerstdagen en een gelukkig en gezond nieuwjaar!

Bestuur Supportersclub.