• Laatste trainingen voor de winterstop

• De verzwaarde lockdown, of hoe die ook genoemd mag worden, is weer voorbij. Dat betekent dat er weer in groepjes van 4 kan worden getraind door de senioren. Bij ons kunnen de trainingen onder leiding van Edwin de Koning en een aantal spelers van de selectie op de maandagavond van 19.30 tot 21.00u ook gewoon weer plaatsvinden. Tevoren aanmelden is hier niet voor nodig. Het is het mooi dat er in deze tijden toch gewoon kan worden getraind, zij het dus in bescheiden mate. Wie belangstelling heeft is weer van harte welkom!

De jeugd heeft in de afgelopen maanden gewoon doorgetraind en met onderlinge wedstrijdjes de zaterdagen gevuld. We naderen echter ook alweer de feestdagen en de winterstop. De laatste wedstrijden zullen worden gespeeld op zaterdag 19 december aanstaande en de trainingen zullen tot aan die zaterdag doorgaan. Natuurlijk hopen we met z’n allen dat we volgend jaar weer echt kunnen gaan voetballen!