• Lid worden club van 100

Hoe word je lid ?
    Door middel van een inschrijfformulier geeft iedere deelnemer toestemming om ieder voetbalseizoen een bedrag van € 100 af te dragen middels een machtiging. Dit bedrag zal ten doel komen aan de jeugd.

Wie kan hier lid van worden ?
    Iedereen die de jeugd van vv Smitshoek een warm hart toe draagt en dit wil ondersteunen.
    Leden/oud-leden, ouders, maar ook bedrijven kunnen lid worden van de Club van 100 (voor bedrijven is de bijdrage volledig aftrekbaar als sponsoruitgave).

Wat krijgt men hiervoor terug?

• Vermelding van uw naam op het club van 100-bord in onze kantine
    • Gratis deelname aan een bijeenkomst van de "Club van 100"
    • Vermelding op de website van vv Smitshoek
    • eeuwige dankbaarheid

Interesse ?
    Als er mensen zijn die zich ook al willen aanmelden dan kan dat, bij clubvanhonderd@vvsmitshoek.nl of gewoon spontaan tijdens de slotdag even het inschrijfformulier invullen.
    Of spreek Jelte van Kammen eens aan, hij is namelijk de aangewezen persoon die u hier meer over kunt vertellen.

Zet ook in op onze jeugd; Wordt lid van de Club van 100!