• Marco Snel assistent hoofdtrainer.

• Onze huidige trainer van het tweede elftal zal volgend seizoen de assistent worden van de kort geleden aangestelde hoofdtrainer Edwin de Koning.

Voorzitter Simon Kelder is blij dat Marco, na een paar gesprekken, behouden blijft voor onze vereniging: “ Zoals ik tijdens de nieuwjaar speech al aangaf willen we het eerste team op termijn een meer Smitshoek gezicht geven. Marco die al een tijdje aan de club verbonden is past uitstekend in dat plaatje en bovendien ligt hij goed binnen de spelersgroep. Het enthousiasme van Marco en zijn opvattingen over voetbal spreekt ook de nieuwe trainer aan waardoor er al snel sprake was van de gewenste klik om met elkaar te gaan samenwerken.”

Over zijn nieuwe functie zegt Marco :” Ik zie assistent zijn bij het eerste elftal als een mooie stap voorwaarts. Samen met Edwin bouwen aan de toekomst van Smitshoek vind ik een geweldige uitdaging. Ik ben er trots op dat de club, waar ik van ben gaan houden, het vertrouwen in mij heeft uitgesproken door mij deze nieuwe functie aan te bieden. Ik ga heel graag de samenwerking met Edwin aan waardoor ik nu al uitkijk naar het nieuwe seizoen”.