• Medewerker(s) Tenuebeheer

• Bij Smitshoek hebben we gelukkig de nodige sponsoren die bereid zijn om teams van wedstrijdkleding te voorzien. De groep die al enkele jaren zorgt voor het beheer en de uitreiking van de kleding moet worden aangevuld. Daarom zoeken wij een of enkele enthousiaste personen die daarbij willen helpen. De activiteiten vinden vooral plaats aan het begin (augustus/september) en het einde (mei/juni) van de competitie.

We zijn op zoek naar iemand of liefst twee personen met een hart voor Smitshoek die op een betrokken en zorgvuldige wijze:

• Contacten kunnen leggen en onderhouden met zowel bedrijven en personen die willen sponsoren (opgave van prijzen en voorwaarden);
    • Bestellingen kunnen verwerken en doorgeven aan de leveranciers;
    • Contacten kunnen onderhouden met betrekking tot levering van de spullen;
    • Zorg kunnen dragen voor het beheer en verstrekking van de kleding.
    Doel is zorgen voor goede verzorging van kleding voor teams zodat zowel de betreffende sponsors en teams blij zijn met de juiste levering en op het juiste moment.

Natuurlijk is het fijn als geïnteresseerden concrete ervaring hebben op dit vlak, maar dat is geen echte noodzaak. Het gaat vooral om vaardigheden op het vlak van administratie en het goed kunnen communiceren en samenwerken. Uitvoering is uiteraard op vrijwillige basis maar er is wel een vaste vrijwilligersvergoeding beschikbaar.

Kandidaten worden verzocht te reageren voor 27 september aanstaande via
    vacatures@vvsmitshoek.nl