• Michael Fabrie kiest voor Smitshoek

• Smitshoek dacht rond te zijn met de keepers voor het nieuwe seizoen maar huidig 2e doelman Ruben Roodnat moest noodgedwongen aangeven bij de TC en technische staf van Smithoek dat hij de concurrentie voor 1e keeper moest staken. Door corona is zijn opleidingsavond verschoven naar de donderdagavond en incidenteel op zaterdag. Zodoende moest Smitshoek op zoek naar een vervanger die de concurrentie met de nieuwe doelman Michael Termijn (komt over van Spijkenisse) en Bradley Dekker (doelman uit eigen opleiding) aan kon gaan. De inmiddels 1,93 lange Fabrie speelt sinds 9 jaar bij Sparta Rotterdam waarin hij de laatste 5 jaar bij de eerste selectie traint en in Jong Sparta zijn wedstrijden keept. Ooit was hij woonachtig in Barendrecht waar hij ook bij de BVV zijn eerste wedstrijden speelde. Zijn ouders wonen nog steeds in Barendrecht en daardoor is de link met Smitshoek snel gemaakt. Michael gaat zijn maatschappelijke carrière opbouwen in de sanitair en keukens waar hij samen met zijn vader het bedrijf gaat runnen. Wij heten Michael hartelijk welkom en hopen hem, en alle andere selectiespelers, snel aan u te presenteren mocht publiek weer welkom zijn op ons gezellige sportcomplex.