• MO15-1 scoort met sponsoren maar geen winst in competitie

• De hoofdklasser MO15-1 heeft afgelopen zaterdag een compleet nieuw kledingpakket ontvangen. De sponsoren Marco Gouw (uitvaartverzorging), Anton van Gelder (Groente en Fruit) en Patrick van Suylekom (Maaskade binnenvaart) hebben de meiden trainingspakken, polo’s, tenues en rugzakken geschonken.
    Namens alle meiden en betrokkenen van het team: bedankt! Het wordt zeer gewaardeerd.

Om direct het nieuwe tenue goed in te spelen, spelen we thuis de tweede competitiewedstrijd tegen Xerxes. Een ploeg dat is overgezet van 1e klasse naar de Hoofdklasse. En terecht want het is een degelijk team met goede voetballers. En omdat onze MO15-1 dat ook is wordt het een mooie interessante wedstrijd. De eerste helft gaat bijna gelijk op, Xerxes heeft het betere van het spel. Smitshoek krijgt ook kansen maar er wordt niet gescoord. Wel is duidelijk dat Xerxes fysiek de grens meer op zoekt.

Na de rust is de eerste kans voor Hanae die vanaf rechts de zestien meter in kan lopen en de val in de lange hoek schiet; 1-0. Hopelijk kunnen de meiden dit volhouden tegen het fysieke Xerxes. Helaas, door een misverstand achterin wordt de bal niet juist weg gewerkt en kan Xerxes scoren;1-1. Daarna valt Xerxes aan over links, Sienna wordt omver gelopen, de scheids ziet geen overtreding, de aanvaller kan door en scoort 1-2. Waar is die VAR?!

Helaas geen overwinning maar wel een goede leerzame wedstrijd. Volgende week geen wedstrijd voor de meiden. Op naar 12 oktober FC Oegstgeest - 10:15 uur thuis

Langs de lijn,

S.U. Porter