• MO17-1 weer terug aan kop

• Beste supporters, na ruim 1,5 jaar mogen we eindelijk weer langs de lijn staan bij onze jeugd. Ik zal weer zo nu en dan een verslag doen van onze meiden van MO17-1.

Gedurende de lockdown hebben de meiden zeker niet stil gestaan. Er zijn veel interne wedstrijden gespeeld tegen meiden, vrouwen en jongens met goed en minder goed resultaat. Maar duidelijk is dat deze wedstrijden de meiden goed hebben gedaan.
    Dit seizoen begint MO17-1 direct aan de competitie en is er geen beker. Er zijn inmiddels 3 wedstrijden gespeeld. Eerst uit naar Xerxes. Zij komen mee tot 2-2 maar vanaf dit punt hebben onze meiden de overhand en winnen met 5-2. Daarna thuis tegen Berkel. Altijd lastig maar weer 3 punten met een 5-0. Afgelopen zaterdag de wedstrijd tegen Oudewater, een nieuwe club in de Hoofdklasse. Nog niet gewonnen en lukt ook niet tegen Smitshoek. Onze meiden winnen 10-0 en complimenten dat men gedisciplineerd blijft voetballen.

Zo staat MO17-1 weer bovenaan, de plek die ze bij beide lockdowns moesten opgeven. Komend weekend vrij. Daarna Barendrecht thuis wat altijd een leuke pot voetbal oplevert. Tot dan!

Langs de lijn,
    S. U. Porter