• Naoual

• Als moeder van twee kinderen is Naoual, naast haar drukke leven als huisvrouw, ook regelmatig te vinden op de vereniging. Het inschrijven van haar zoontje, was voor Naoual genoeg reden om zichzelf als vrijwilligster aan te melden en zo is ze inmiddels verantwoordelijk voor de inkoop. Voor een gezellig babbeltje ben je bij haar aan het juiste adres. Mensen die haar kennen weten dat ze altijd bereid is om, waar nodig, te helpen en haar, soms ietwat té, directe reacties heeft ze ongetwijfeld te danken aan haar temperament. Wanneer we het hebben over haar werkzaamheden op de club, vindt Naoual eigenlijk alles wel leuk: “Heb niet echt een voorkeur, zolang het maar gezellig is en ik terug kan kijken op een geslaagde dag!”

• Kantineagenda