• Nieuw bij vv Smitshoek: Club van 100

We zijn er trots op te kunnen mededelen dat er weer een geweldig initiatief is ontstaan vanuit enkele leden, welke de ingeslagen weg en bijbehorende ambities verder mogelijk zal maken.
    Smitshoek is constant in beweging en het ambitieuze jeugdbeleidsplan krijgt steeds meer vorm. Een manier om deze ambities te ondersteunen wordt ingevuld door oprichting van de Club van 100 .

Doel: het genereren van een financiën voor om het jeugdbeleidsplan verder te kunnen ontwikkelen.

Hoe word je lid ?
    Door middel van een inschrijfformulier geeft iedere deelnemer toestemming om ieder voetbalseizoen een bedrag van € 100 af te dragen middels een machtiging. Dit bedrag zal ten doel komen aan de jeugd.

Wie kan hier lid van worden ?
    Iedereen die de jeugd van vv Smitshoek een warm hart toe draagt en dit wil ondersteunen.
    Leden/oud-leden, ouders, maar ook bedrijven kunnen lid worden van de Club van 100 (voor bedrijven is de bijdrage volledig aftrekbaar als sponsoruitgave).

Wat krijgt men hiervoor terug?
    ?? Vermelding van uw naam op het club van 100-bord in onze kantine
    ?? Gratis deelname aan een bijeenkomst van de "Club van 100"
    ?? Vermelding op de website van vv Smitshoek
    ?? Eeuwige dankbaarheid

Wanneer begint het ?
    Officieel zal de aftrap aan het nieuwe seizoen gegeven worden, maar er zijn inmiddels al velen die zich spontaan aanmelden.

Interesse ?
    Als er mensen zijn die zich ook al willen aanmelden dan kan dat, bij clubvanhonderd@vvsmitshoek.nl of gewoon spontaan tijdens de slotdag even het inschrijfformulier invullen.
    Of spreek Jelte van Kammen eens aan, hij is namelijk de aangewezen persoon die u hier meer over kunt vertellen.

Zet ook in op onze jeugd; Wordt lid van de Club van 100!