• Nieuwe functie bij vv Smitshoek die Jack v.d. Berg gaat vervullen.

• Op initiatief van Michel de Kok hebben we de afgelopen tijd gesproken met Jack v d Berg over een functie bij onze club. Naast het opleiden van spelers vinden we het eveneens belangrijk dat met name de jeugdtrainers binnen onze vereniging een coach hebben waardoor zij zich ook verder kunnen ontwikkelen. Jack heeft als hoofdtrainer van o.a. Zwart Wit’28, ASWH, Katwijk en BVV Barendrecht, maar in de jeugd van stichting Feyenoord, een ruime ervaring en hij kan terugkijken op een zeer succesvolle trainersloopbaan.

We zijn blij en trots dat we met Jack de nodige expertise en now how aan onze vereniging kunnen toevoegen en dat hijbereidt is om bij ons de nieuwe functie van Technisch Coördinator te gaan vervullen temeer, omdat Jack momenteel op zaterdag weer beschikbaar was. Het ontwikkelen en coördineren van alle voetbaltechnische activiteiten vanaf de jeugd 13-1 t/m het 2e senioren elftal zit in het takenpakket van Jack. Om misverstanden te voorkomen vermelden we dat Jack niet de functie van Hoofd Jeugdopleiding zal gaan vervullen. We zijn op dit moment nog in overleg hoe we onze grote jeugdafdeling verder vorm kunnen geven.
    We heten Jack hartelijk welkom bij onze club en we wensen hem veel plezier.

Het Bestuur