• Nieuwe kantine vv Smitshoek officieel geopend!

• Een lang gekoesterde wens

Afgelopen zaterdag (24 augustus) was het dan uiteindelijk zover: de vernieuwde kantine van vv Smitshoek werd officieel geopend. Nadat de wens voor een grondige verbouwing al jaren leefde binnen de club, werd na maanden van voorbereiding en de goedkeuring van de leden op maandag 17 juni het startschot gegeven om de oude kantine te verbouwen naar een heuse huiskamersfeer. De sloop startte direct en geheel volgens de strakke, maar goed verlopen, planning werd al snel weer begonnen met inrichten en opbouwen.

Officiële opening met alle betrokkenen

Namens het bestuur waren alle betrokkenen binnen en buiten de vereniging uitgenodigd om de opening bij te wonen. Met koffie en gebak werden de gasten in de businessruimte op de 1e verdieping ontvangen. Uiteraard een mooi moment om elkaar weer te ontmoeten na de zomerstop.

Voorzitter Simon Kelder dankte in zijn welkomstwoord al de diverse personen en bedrijven die hebben bij gedragen aan de realisatie van de verbouwing. Daarbij werden Marcel van den Eijnden, John van Neuren en Chris van der Wel door de voorzitter specifiek benoemd. Deze clubmannen hebben ook bij dit project de kar weer getrokken - naast al hun andere clubtaken - en dat is bijzonder. De heren kregen geheel terecht een daverend applaus.

Speciale gast Denzel Dumfries, oud Smitshoeker en vaste waarde van PSV en Oranje, was aanwezig en werd nogmaals bedankt voor het mede mogelijk maken van dit project. De ontvangen opleidingsvergoeding vanuit zijn transfer naar PSV heeft het plan voor de verbouwing destijds weer op de agenda gezet. We zijn trots op wat hij al heeft bereikt en natuurlijk ook heel blij met de ontvangen bijdrage.

Ere wie ere toekomt

Altijd gevaarlijk om personen en bedrijven met naam te bedanken omdat er een risico is dat er iemand wordt vergeten. Toch willen wij middels dit schrijven de betrokkenen benoemen en hen zo nogmaals hartelijk danken voor hun inzet en betrokkenheid.

Onze mooie groep vrijwilligers, die hebben geholpen met slopen, schoonmaken, uitvoeren van diverse klusjes en het weer opnieuw inrichten. Denk aan de onderhoudsploeg, de schoonmaakploeg, de kantinecommissie en de kantine medewerkers.

Diverse toegewijde leveranciers die ons hebben geholpen om dit alles te realiseren. Onder toeziend oog van binnenhuisarchitect Elise Huijsman (Het Binnenhuys projectinrichting) hebben de volgende bedrijven zich enorm ingezet voor de club:
    Van der Wel Bouw, schildersbedrijf Nieuwe Waterweg, loodgietersbedrijf Den Drijver, elektriciteitsbedrijf Martinu, firma Peitsman, Lombardijen Interieur, Hakvoort Professional, Heineken, Coca-Cola, barbouwer De Timmermeester, Koffiepartners, Wesotronics, Monique Baggerman, Infra Holland, Belfort en Reclameborden.nl .