• Nipte nederlaag voor meiden MO15-1

• De nummer 4 tegen de nummer 5 in de sterke hoofdklasse competitie van MO15-1. De top 6 zit dicht op elkaar en zijn gewaagd aan elkaar. Op papier een leuke topper en twee teams die beide fysiek en technisch sterk positie spelen.

Inmiddels kan ik u melden dat het een leuke fanatieke wedstrijd was voor een grote groep toeschouwers. Er waren kansen over en weer, een gemiste pingel van Nieuwerkerk, schoten op de lat en paal maar Smitshoek heeft de meeste kansen op doel gehad maar niet verzilverd. Ook de beide keepers maakte indruk door de vele ballen die op het doel afkwamen. Helaas was de eindstand voor Smitshoek in ons nadeel: 1-2. Een gelijkspel was een terechte uitslag geweest.

Er staan nog twee uitwedstrijden gepland voor de winterstop. Zoals het er nu voor staat blijven de meiden van Smitshoek in het midden hangen van de competitie. De huidige top 6 speelt de aankomende twee weken nog tegen elkaar en dat kan een verschuiving veroorzaken? Zaterdag wacht Smitshoek de nummer 1 in de competitie Forum Sport. Ik voorspel een overwinning.

Tot langs de lijn!

S.U. Porter