• Ook Vertom Shipping en Mideko shipping verlengen hoofdsponsorschap

• In navolging van Jordex shipping & forwarding en Universal steel, kan de sponsorcommissie met trots aankondigen dat ze deze week ok met Vertom Shipping en Mideko shipping gesprekken hebben gevoerd en ook zij hebben bevestigd om ook volgend seizoen als hoofdsponsoren aan Smitshoek verbonden te willen blijven.
    Zoals de heren Maurice Lelieveld en Han Schimmer van Vertom aangaven, zijn zij trots om met Vertom verbonden te zijn bij onze mooie en gezellige vereniging.

Beide bedrijven zijn al enige jaren bij Smitshoek betrokken en ook als hoofdsponsoren van het eerste team doen zij hun bijdrage.
    Samen met nog een 4-tal andere hoofdsponsoren ondersteunen zij op deze manier de vereniging.

Vanzelfsprekend zijn wij hier bijzonder blij mee maar vooral ook trots dat zij volgend seizoen ook weer aan Smitshoek verbonden blijven.

Hopelijk hebben wij binnenkort nog meer goed nieuws van onze hoofdpsonsoren te melden.