• Oproep: Smitshoek zoekt gedreven vrijwilliger voor bestuur!

• De secretarispositie in het bestuur staat helaas weer open. Als bestuur zoeken we een nauwkeurige en gedreven vrijwilliger die wat voor de club Smitshoek overheeft en graag zijn steentje bijdraagt aan de vereniging.

Taken van de secretaris zijn momenteel:

• Het beantwoorden en behandelen van inkomende mail aan het bestuur/vereniging.
    • Het mogelijk maken en beheren van VOG aanvragen, in samenwerking met de verenigingsmanager.
    • Het opzetten en redigeren van de jaarlijkse uitgaves van de VV Smitshoek krant en Presentatiegids.
    • Het bijhouden van het verdere administratieve werk binnen het bestuur, in samenwerking met andere bestuursleden.
    • Het actief bijwonen van maandelijkse bestuursvergaderingen.
    • Het meedraaien met de bestuursdiensten als verantwoordelijke op de club een viertal keer per jaar op zaterdag.

Uiteraard is een verdere invulling van de positie bespreekbaar binnen het bestuur en kan het ook een oplossing zijn om maar een aantal van bovenstaande taken op te nemen of te delen met andere personen.

Voordelen van de rol van secretaris zijn dat je betrokken bent bij alles binnen de club. De vorige secretaris Jelle Mol daarover: ‘Je kan je mening geven en beslissingen nemen over zaken die je aangaan. Je leert over het doen en laten in de club en je draagt actief je steentje bij om de club iets mooier te maken.’

Bij interesse of verdere vragen kan uiteraard ieder bestuurslid worden aangesproken. Ook kan er een mail worden gestuurd naar jelle.mol@vvsmitshoek.nl

Laat dus van je horen als er interesse is om hier iets in te betekenen. We kunnen je hulp goed gebruiken!