• Paassportdag groot succes!

• De Paassportdag van afgelopen zaterdag op VV Smitshoek is een groot succes gebleken.

Al voor het ochtend gloren waren de vrijwilligers van de Supportersclub en de trainers van de jeugd tot en met 13 jaar al druk in de weer met de voorbereidingen van de sportdag.

Op alle velden werden door de jongste jeugdleden een heus voetbalparcours afgewerkt. Passen, trappen, afronden, alle aspecten van het voetbalspel kwamen aan bod.
    Het was mooi om te zien dat de kinderen het parcours fanatiek aangingen en dat het plezier er af spatte!

Na afloop werd de finale van de penaltybokaal nog afgewerkt op het hoofdveld. Van elk team was er 1 speler per leeftijdsgroep die aan de finale deelnam.
    Onder luide aanmoedigingen van de kinderen was voor sommige de spanning om te snijden.
    De uiteindelijke winnaars kregen, naast de eeuwige roem, namens de Supportersclub ook nog een mooie trofee voor thuis.

Aan het eind van de dag kregen alle kinderen een zakje paaseieren en een bedankbriefje mee. Het heette tenslotte niet voor niks de Paassportdag!

Het was dus al met al een zeer geslaagde dag!
    Namens de Supportersclub willen wij alle kinderen, trainers, begeleiders van de teams en Brian Stolk, Rob Horstink en hun team van trainers in het bijzonder, danken voor hun medewerking aan deze mooie dag!

• foto's: John van Neuren